TERMENI SI CONDITII

 

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor cumparaturilor de bunuri si servicii efectuate prin intermediul magazinului online www.itpremium.ro

itpremium.ro – este denumirea comerciala a S.C. ART BUSINESS EVOLUTION SRL inregistrata la registrul comertului cu numarul de inregistrare J40/14898/2016 avand codul unic de inregistrare RO36732724 (platitor de TVA).

Vanzator – magazinul online itpremium.ro

Cumparator – orice persoana fizica sau juridica care efectueaza o comanda pe site-ul itpremium.ro prin urmatoarele modalitati: comanda rapida fara cont, comanda din cont client, comanda telefonica, comanda prin e-mail, comanda pe chat.

Client – orice persoana fizica sau juridica care isi creeaza un cont pe site-ul www.itpremium.ro si realizeaza astfel cel putin o comanda.

Utilizator – orice persoana fizica sau juridica inregistrata pe www.itpremium.ro care, prin finalizarea procesului de creare a unui cont, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din site compusa dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea unei comenzii si care contine informatii despre client si istoricul acestuia pe site.

Site – domeniul www.itpremium.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe acest site.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unei opinii sau a unui alt comentariu ce se regaseste pe pagina unui produs afisat pe site.

Intrebare – formula de adresare catre alti utilizatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa utilizatorului care a adresat o intrebare in site, in pagina unui anumit produs sau prin formularul de contact afisat la rubrica contact.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau serviciu de catre itpremium, cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1.Prin inregistrarea unei comenzi pe site-ul itpremium.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic,e-mail,chat online) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2.Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea oricarei comenzi are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic in mod automat (prin e-mail) sau telefonic.

2.3.In anumite situatii vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda. Cumparatorul va fi anuntat in cel mai scurt timp asupra acestor modificari prin intermediul datelor de contact (e-mail sau telefon) furnizate in momentul efectuarii comenzii.

2.4.Contractul se considera incheiat intre vanzator(itpremium.ro) si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin intermediul adresei de e-mail/sms/telefon a notificarii de expediere a comenzii prin curier.

2.5.Pentru comenzile ce urmeaza a fi livrate la magazinele si punctele de livrare itpremium.ro din Bucuresti sau din tara preturile si rezervarile bunurilor si/sau serviciilor sunt valabile 48 de ore de la inregistrarea comenzii de catre cumparator.

2.6.Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator pe site vor sta la baza contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre vanzator sau de un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1.Accesul in vederea efectuarii unei comenzi pe site-ul itpremium.ro ii este permis oricarui client sau vizitator.

3.2.Ne rezervam dreptul de a restrictiona accesul clientului sau vizitatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la una din modalitatile de plata acceptate daca consideram ca actiunile acestuia ar prejudicia in vreun fel itpremium.ro. In orice situatie clientul sau vizitatorul se poate adresa departamentului de relatii cu clientii pentru a se informa cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor de mai sus.

3.3.Modalitatea de comunicare cu site-ul itpremium.ro se poate realiza prin intermediul mijloacelor de comunicare mentionate la rubrica contact (telefon,e-mail,chat online)

3.4.Promotiile prezentate pe site-ul itpremium.ro sunt valabile pentru anumite perioade si in limita stocului disponibil.   

3.5.Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in lei (ron) si au toate taxele incluse. In cazul facturarii, factura emisa nu contine rubrica de tva intrucat societatea care administreaza site-ul www.itpremium.ro nu este platitoare de tva.

3.6.Pretul produselor electronice afisate pe site include taxa de timbru verde. Valoarea acestui timbru este diferita pentru anumite grupe de produse iar daca clientul solicita valoarea exacta pentru un anumit produs atunci va trebui sa contacteze departamentul de relatii cu clientii.

3.7.Pentru platile online vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai cumparatorul.

3.8.Toate informatiile prezentate pe site pentru descrierea bunurilor sau serviciilor (imagini,poze, prezentari,date tehnice) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului si sunt utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9.Cumparatorul poate informa alti potentiali cumparatori cu privire la un produs sau serviciu achizitionat prin intermediul itpremium.ro prin completarea unui mesaj in rubrica opinii de la fiecare produs. Astfel este implicat activ in procesul de detaliere cat mai completa a caracteristicilor unui bun sau serviciu.

4. CUM POT EFECTUA O COMANDA PE ITPREMIUM.RO

4.1.Orice vizitator sau client poate cumpara orice fel de produs sau serviciu afisat pe www.itpremium.ro. In cazul produselor sau serviciilor pe care vizitatorii sau clientii nu le regasesc afisate pe site ne pot contacta prin intermediul mijloacelor de contact afisate pe site pentru o oferta completa care sa contina disponibilitatea produsului sau serviciului, pretul si termenul de livrare.

4.2.Sunt acceptate urmatoarele modalitati de comanda:

4.2.1.Comanda telefonica, prin intermediul numerelor de telefon afisate pe site. Unul din reprezentantii nostri de vanzari va poate ajuta cu privire la informatii complete asupra produselor/serviciilor afisate pe site. Comanda se poate efectua la telefon 0736.650.652 

4.2.2.Comanda rapida direct pe site fara a fi nevoie sa creati un cont de client. Acum este si mai simplu sa comandati online, selectati produsul dorit, completati datele de facturare si livrare si comanda este gata.

4.2.3.Comanda direct pe site prin crearea unui cont de client. Astfel aveti posibilitatea sa urmariti toate comenzile efectuate precum si sa beneficiati de promotiile si ofertele noastre speciale.

4.2.4.Comanda prin e-mail. Ne puteti trimite solicitarea sau comanda direct pe adresa noastra de e-mail office@itpremium.ro Veti fi instiintat cu privire la statusul comenzii tot pe adresa de e-mail.

4.2.5.Comanda direct pe chat-ul online. Acum aveti posibilitatea sa plasati o comanda direct la unul din agentii nostri de vanzari prezenti pe chat-ul online al magazinului. Este foarte simplu si rapid. Ne specificati produsul dorit, ne furnizati datele de facturare si livrare si astfel comanda este efectuata in cel mai scurt timp.

4.3.Confirmarea comenzii indiferent de modalitatea de comanda aleasa se face doar dupa verificarea comenzii si a stocului produselor aflate in comanda. Aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari telefonic, prin e-mail sau pe chat.

4.4.Produsele aflate in oferta magazinului itpremium.ro se pot achizitiona numai in baza unei comenzi printr-una din modalitatile prezentate mai sus. O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor respective.

4.5.Prin finalizarea unei comenzi cumparatorul consimte ca toate datele furnizate sunt reale si complete. De asemenea cumparatorul consimte ca vanzatorul il poate contacta prin orice mijloc disponibil (telefon,e-mail,notificare scrisa la adresa din comanda) in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

4.6.Anularea comenzii. Vanzatorul poate anula comanda efectuata de cumparator in urmatoarele situatii fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese:

- preturile afisate pe site-ul itpremium.ro sunt rezultatul unei erori umane/materiale
- produsul comandat nu se mai afla pe stoc iar clientul nu doreste sa astepte reintrarea in stoc
- pentru platile prin card bancar tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului cumparatorului
- datele furnizate de catre cumparator sunt incomplete si/sau incorecte

5. MODALITATI DE PLATA - FACTURARE

5.1.Preturile produselor afisate in cadrul site-ului www.itpremium.ro contin TVA si toate taxele iar facturile fiscale sunt emise de catre societatea comerciala S.C. ART BUSINESS EVOLUTION SRL, societate platitoare de TVA.

5.2.Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda in parte. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura fiscala pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

5.3.Plata se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

5.3.1.Plata ramburs in numerar direct la curier in momentul livrarii produsului. In acest caz va rugam sa cereti curierului sa va elibereze chitanta reprezentand contravaloarea coletului.

5.3.2.Plata direct pe site prin card bancar inclusiv in rate fixe fara dobanda. Plata se realizeaza prin platforma securizata a procesatorului de plati MobilPay. Carduri acceptate VISA si Mastercard. Posesorii de carduri Bonus Card(Garanti Bank), Card Avantaj(Credit Europe Bank), Star BT(Banca Transilvania), Alpha Bank pot achizitiona orice produs sau serviciu de pe site-ul www.itpremium.ro cu plata in pana la 6 RATE FIXE FARA DOBANDA. Modalitatea de plata in rate fixe fara dobanda se poate realiza doar pentru platile ONLINE efectuate direct pe site-ul www.itpremium.ro

5.3.3.Plata prin transfer bancar -ordin de plata- Societatea noastra detine atat cont bancar cat si cont de trezorerie (pentru institutii de stat)

5.3.4.Plata in numerar la unul din magazinele noastre din Bucuresti sau din tara. Pentru detalii verificati rubrica contact. In magazinele noastre nu se pot efectua momentan plati prin card in rate fixe fara dobanda. Plata in rate se poate efectua doar in cazul platilor ONLINE direct pe site.

6. LIVRAREA COMENZILOR

6.1.Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat rapid door-to-door (prin firma de curierat contractata Fan Courier) catre cumparator sau intr-unul din magazinele itpremium.ro din Bucuresti sau din tara, conform optiunii clientului.

6.2.Produsele expediate catre client vor fi ambalate corespunzator si vor contine toate documentele necesare (factura fiscala,garantie,document de transport).

6.3.In cazul produselor care sunt livrare prin curier iar plata este efectuata ramburs in numerar cereti curierului si chitanta aferenta platii care va fi emisa de firma de curierat. In cazul persoanelor juridice aceasta chitanta trebuie anexata facturii fiscale emise de catre societatea noastra.

6.4.Livrarea comenzilor se efectueaza numai pe teritoriul Romaniei catre orice adresa din aria de acoperire Fan Courier. Pentru localitatile care nu se afla in aria de acoperire Fan Courier se poate opta pentru schimbarea adresei de livrare sau plata km suplimentari in functie de localitatea de livrare.

6.5.Termenul de livrare difera in functie de adresa de livrare.

Pentru marea majoritate a localitatilor din Romania termenul de livrare este de 24 ore. In aceste localitati se efectueaza livrari si sambata.

Pentru localitatile secundare (comune,sate) termenul de livrare este de 48-72 ore cu exceptia zilelor de sambata si duminica. In aceste localitati nu se fac livrari sambata si duminica.

6.6. Comenzile efectuate dupa ziua de vineri orele 16:00 impreuna cu cele din zilele de sambata si duminica vor fi prelucrate si confirmate in ziua de luni a saptamanii urmatoare.

7. GARANTII

7.1.Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii 449/2003 si OG 21/1992 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003 "In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata".

7.2.Toate produsele comercializate de magazinul online www.itpremium.ro sunt noi, cu garantie nationala sau internationala (exceptie facand produsele de tip resigilate/refurbished).

7.3.Termenele de garantie sunt specificate pe pagina fiecarui produs prezentat pe site si pot diferi in functie de tipul produsului sau serviciului.Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie. 

7.3.1.Pentru partea de SERVICII-service reparatii termenul de garantie este de 90 zile indiferent de serviciu/interventie de service.

7.4.Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pierderi de informatii survenite in urma unor defectiuni hardware - mai concret defectiuni de hard disk intern sau extern, solid state drive (ssd) intern sau extern sau alte medii de stocare interne sau externe, drept pentru care se recomanda salvarea datelor importante periodic pe un suport extern.
Bateriile / acumulatorii sunt considerate bunuri perisabile, consumabile care isi pierd proprietatile inca din momentul fabricatiei. Astfel, garantia acestor produse este cuprinsa intre 6 si 12 luni si este specificata pe pagina fiecarui produs in parte.

7.5.Nu se acorda garantie la urmatoarele produse:

7.5.1.Produsele media storage – CD-R(W), CD+R(W), DVD-R(W), DVD+R(W), discuri blu-ray, dischete.

7.5.2.Consumabile: cartuse ink-jet, tonere laser, riboane, capete de printare, cilindru imagine, drum etc.

7.5.3.Produsele software de tipul licentelor sau jocurilor etc.

7.6.Nu sunt considerate defecte monitoarele/display-urile care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

7.7.Garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora - in acest sens se recomanda backup-urile periodice.

7.8.Garantia acopera transportul produselor catre si inapoi de la service-ul autorizat sau centrul de colectare insa nu acopera si asigurarea produselor. In cazul in care se dorestea asigurarea produselor, acest lucru se va face de catre client.Costurile de transport vor fi suportate doar in cazul in care solicitarile sunt fondate; in cazul in care produsele nu prezinta nici un defect sau se incadreaza intr-una din situatiile mai jos prezentate, costurile de transport vor fi suportate de catre client. Se recomanda utilizarea produselor conform indicatiilor de utilizare inscrise in manualul de utilizare al produsului.
7.9.Situatiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garantiei:
- defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare.
- deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi.
- interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator.
- lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie.
- produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale.
- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

8. REMEDIEREA PRODUSELOR IN PERIOADA DE GARANTIE

8.1.Produsele se pot aduce de catre client la sediile noastre sau direct catre centrele de service ale distribuitorilor autorizati (verificati certificatul de garantie).

8.2.Produsele se pot trimite catre noi NUMAI prin firmele de curierat rapid Fan Courier sau Cargus cu plata taxelor de transport la destinatar (itpremium.ro) - fara asigurare sau valoare declarata. Daca se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate de client. De asemenea, coletul se va trimite fara ramburs. Va rugam NU expediati coletele catre noi prin POSTA ROMANA! Acestea NU vor fi ridicate de catre firma noastra de la oficiile postale. Se pot expedia si prin alti curieri dar numai in sistem de livrare door to door si cu plata transportului de catre expeditor.

8.3.Produsele trimise prin curier vor trebui sa indeplineasca urmatoarele conditii:- coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine pentru a nu suferi nici un fel de avarie pe durata transportului, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului.
8.4.Durata de remediere a produselor in perioada de garantie poate varia in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor in stoc sau la comanda. Termenul maxim de rezolvare a oricarei situatii de service este de maxim 15 zile. Totusi, la aceste termene pot aparea intarzieri datorate tertilor (producator, distribuitor sau curier) insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul clientului. Dupa remedierea/inlocuirea produsului dupa caz, clientul va fi imediat instiintat telefonic sau prin e-mail cu privire la aceasta situatie.
8.5.In cazul certificatelor de garantie emise direct de producatori, bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificatul de garantie primit odata cu produsul. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 de ore de la receptia marfii pe adresa office@itpremium.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

9. RETURNAREA PRODUSELOR

9.1.Orice produs achizitionat de pe site-ul www.itpremium.ro poate fi returnat in termen de maxim 15 zile de la data receptiei fara invocarea vreunui motiv conform Ordonantei de Urgenta numarul 34/2014.

9.2.Cheltuielile de livrare-returnare sunt suportate integral de catre cumparator/client. Produsele se pot trimite catre noi NUMAI prin firmele de curierat rapid in sistem de livrare door to door cu plata taxelor de transport la cumparator/client. Daca se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate tot de catre client. De asemenea, coletul se va trimite FARA RAMBURS. Va rugam NU expediati coletele catre noi prin POSTA ROMANA, acestea NU vor fi ridicate de la oficiile postale!

9.3.Produsele care sunt returnate in termen de maxim 15 zile de la data achizitiei trebuie sa respecte obligatoriu urmatoarele conditii:

9.3.1.Produsul returnat trebuie sa fie exact in aceeasi stare in care a fost primit (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele si sigiliile intacte si toate documentele care l-au insotit). Nu se accepta returul produselor asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate, care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice.

9.3.2.Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la returnarea produselor trebuie returnate si cadourile respective. 

9.3.3.Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea acestora, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse sunt acceptate ca retur doar daca sunt sigilate.

9.3.4.Produsele care sunt insotite si de o componenta software se pot returna numai daca sunt aduse la starea initiala din punct de vedere software. Nu se poate returna niciunul din aceste produse daca s-au dezinstalat sau au suferit modificari sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate.

9.3.5.Nu se pot returna produsele care au fost aduse pe "comanda speciala" (comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans de 50% din valoarea totala, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie comanda speciala.)

9.3.6.Nu se pot returna licentele software care au fost livrare pe cale electronica.Nu se pot returna produsele cu licente OEM activate.
9.3.7.Nu se pot returna imprimantele si multifunctionalele ale caror consumabile sunt desigilate. De asemenea nu se pot returna nici consumabilele de tipul acumulatori (ambalati in ambalaj sigilat), cartuse pentru imprimanta, accesorii de birotica si papetarie care au fost desigilate.

9.3.8.Se pot returna licentele software, jocurile pentru PC si console doar daca sunt sigilate

9.3.9.Pentru produsele achizitionate cu vouchere avem urmatoarele situatii: in cazul in care produsul a fost achitat integral cu voucher  se reactiveaza voucherul si va putea fi refolosit la cumpararea unui alt produs/serviciu; in cazul in care produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim suma pe care ai achitat-o.

Pentru produsele achizitionate prin carduri cadou acestea nu pot fi returnate.

9.4.Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :
9.4.1.Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail (retur@itpremium.ro) - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei : Model de formular retur puteti gasi accesand link-ul

9.4.2.Orice alta declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract.

9.5. Rambursarea sumei achitate

9.5.1.Plata pentru produsele returnate in termenul de maxim 15 zile de la data cumpararii se va efectua in termen de maxim 15 zile de la receptia produsului de catre firma noastra. Plata se efectueaza NUMAI PRIN TRANSFER BANCAR in contul clientului persoana fizica sau juridica indiferent de modalitatea de plata initiala. NU EFECTUAM RAMBURSURI IN NUMERAR la sediile noastre indiferent de modalitatea de plata initiala (cash-in numerar,ramburs,card,op). Din suma platita initial de catre cumparator vor fi scazute taxele cu transportul tur-retur (in suma de 30 lei pentru coletele trimise initial cu Fan Courier si 45 lei pentru coletele trimise initial cu Cargus).

9.6. Date returnare

9.6.1.Produsele vor fi returnate (pachet complet, asa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform datelor de aici:

SC ART BUSINESS EVOLUTION SRL (itpremium.ro) - Departament Service & Retur
Strada Alpinesti nr.9A, Sector 4, Bucuresti, Cod poștal: 041422
Telefon : 0736.650.652, E-mail: retur@itpremium.ro
Este recomandat ca produsele sa fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid in sistem door to door.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenti se efectueaza NUMAI PRIN TRANSFER BANCAR in contul clientului persoana fizica sau juridica indiferent de modalitatea de plata initiala.

8. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A DATELOR

8.1.S.C. ART BUSINESS EVOLUTION SRL (itpremium.ro) este in curs de inregistrare in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal avand numarul de registru general 0012869 si numarul de infochiosk 698360000123.

8.2.Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, itpremium.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor/clientilor privind situatia contului lor pe platforma itpremium.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.

Prin completarea datelor dumneavoastra in formularul de creare de cont sau de comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dumneavoastra personale sa fie incluse in baza de date a itpremium.ro si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat temporar de catre itpremium.ro.

8.3.Prin citirea prezentelor Termeni si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora. Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa SC ART BUSINESS EVOLUTION SRL din Bucuresti, strada Alpinesti nr.9A sector 4, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa interveniti asupra datelor transmise;
- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara;
- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

8.4.itpremium.ro poate notifica utilizatorii sau clientii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

8.5.itpremium.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul itpremium.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

8.6.De asemenea, itpremium.ro poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre.
Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

8.7.Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de cumparator/client cu privire la comanda/contract fara consimtamantul prealabil scris al vanzatorului.

8.8.Masurile luate pentru asigurarea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal

8.8.1.Potrivit Ordinului 52/2002 privind masurile minime de siguranta cu privire la asigurarea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal, itpremium.ro a implementat acest sistem de securitate: Autentificarea utilizatorului se face printr-o conexiune securizata (SSL). Utilizatorii se conecteaza pe pagina de internet a siteului itpremium.ro, utilizand un nume de utilizator si parola individuala.

Tipul de autentificare: SSH, Secure shel. Siteul este securizat cu certificat de securitate SSL (toate datele transmise sunt criptate) pentru ca datele dumneavoastra sa ramana in siguranta.

Colectarea datelor dumneavoastra se face pe interfata din pagina de internet securizata SSL.

Executia copiilor de siguranta : se executa copii de siguranta parolate.

Computerele si terminalele de acces(sisteme desktop sau laptop) cu sistem de operare windows/linux sunt protejate si parolate.

Fisierele de acces: Accesarea datelor personale de catre persoanele autorizate se logheaza in fisiere de log.

Sistemele de telecomunicatii: accesul la sistemele de telecomunicatii se realizeaza controlat de aplicatii / sisteme de tip firewall.

Folosirea computerelor: Accesul se face numai in baza unui nume de utilizator si parola individuala.

Imprimarea datelor: Imprimarea datelor nu se realizeaza decat de persoane autorizate, in cazuri cerute de lege.

Instruirea personalului: Personalul va lua la cunostinta politica de confidentialitate al Operatorului si intructiunile cu privile la confidentialitatea si

procesul de prelucrare a datelor cu caracter personal, precum si masurile de siguranta cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Accesul la datele din server este permis numai operatorului si se face numai prin parola securizata.

Schimbarea periodica a parolelor de acces. Datele sunt stocate pe partitii parolate.

9. NEWSLETTER

9.1.Newsletterele itpremium sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de catre itpremium.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2.In momentul in care, clientul isi creaza un cont pe site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea itpremium in acest sens.

9.3.Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre client sau cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau contactandu-ne printr-una din modalitatile de contact afisate pe site.

9.4.Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.

10. FORTA MAJORA

10.1.Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

10.2.Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

11. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

11.1.Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre itpremium.ro si clienti/cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. 

12. DREPTURI DE AUTOR

12.1.Drepturile de autor asupra intregului continut al site-ului www.itpremium.ro (text, logo, imagini, video, specifiatii tehnice) apartin in totalite SC ART BUSINESS EVOLUTION SRL si nu se pot folosi sau copia partial/integral fara acordul scris al proprietarului.

12.2.Toate fotografiile prezentate in acest site au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetul standard al produsului.

12.3.Specificatiile tehnice prezentate sunt informative si se pot schimba fara o instiintare prealabila. Acestea nu constituie o obligativitate contractuala. 

13. BRANDURI MARCI

13.1.Referinta la producatori/branduri sau produsele lor, inclusiv numele companiilor, se face pentru a identifica exclusiv modelele de laptop-uri/tablete cu care produsele noastre sunt compatibile.

Brandurile prezente pe site sunt marci inregistrate ale proprietarilor lor. Produsele originale vor fi marcate cu PRODUS ORIGINAL. Toate celelalte produse care nu contin cuvantul original sunt produse compatibile/inlocuitori pentru produsele originale.

itpremium.ro are incheiate urmatoarele parteneriate:

- Bitdefender: itpremium este partener GOLD Bitdefender si poate furniza orice tip de solutie in acest sens

- HP: partener Business Hp

- Lenovo

- Adobe Certified Reseller

14. CONCILIERE RECLAMATII

14.1.Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face transmitand un mesaj la adresa de e-mail: reclamatii@itpremium.ro

Daca aveti probleme legate de o comanda  care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita la telefon 0736.650.652 sau prin e-mail la adresa reclamatii@itpremium.ro

SC ART BUSINESS EVOLUTION SRL detine drepturile de autor asupra intregului continut al website-ului www.itpremium.ro